VENTILATOR P1-AHOJ, dnes se mi,protože je teplo naskytl pohled do pod palubí a opravoval jsem stupně ventilátoru-jeho drátové odpory--respektive jsem se k nim hodlal dostat. A to se nakonec povedlo.
Nachází se to u spolujezdce pod nohama vpravo a je tam pěkně blbej přístup.
Nic méně komu nepojedou některé z prvních poloh vnitřního ventilátoru, tak to může využit.
Prostě je strašná onanije se k tomu dostat. Až to máte krom palubovky odmašlené tak je potřeba-možná by to šlo i bez všech demontáží, ale to už musí člověk vědět, co chce a dostat se tam. Je asi potřeba demontovat schránku spolujezdce.- to doporučujou i v chytré knížce MAZDA626 a pak je to dole hodně vpravo nad nohama spolujezdce, kde ventilátor navazuje na další sočásti klimatizace vozu.
Ale kdo je ORTODOX tak odšroubuje dva šrouby v místě zhruba nad špičkou pravé boty spolujezdce a má to hotový.
Ale to stejně nejde bez předešlé demontáže spodního papírového krytu.
Deštičku s drátovými odpory se dá vymontovat bez demontáže ventilátoru-a to je dobré. Bývá přepálen slabý drát hodnoty 1,3 ohmů nejslabší ,nebo silnější 0,6 ohmů -ten je vedle. Hodnoty asi nebudou kritiké ale větší by byly problém aby větrák jel.
Avšak já už jsem rozebral dost věcí nad ním,což asi nebylo nutné.
Už se těším, jak to dám celý opravený zpátky aby to zase fungovalo. Amíci udělali zase někde chybu, když je to taková typická závadička. Dali prostě slabý odporový drát. Dejte si ho silnější.
Jsem rád, že to jde nakonec opravit bez demontáže ventilátoru, protože to by obnášelo demontovat všechna ta tykadla a táhla a tak dále.
10 roků větrák normálně fungoval na všechny polohy. Asi s tím nějak divně jebali nebo co- já nevím.
Nevím, proč to musím řešit zrovna teď po velké opravě, když auto přijelo z opravy ale vždycky prostě po opravě "mistři" něco poserou. Už mazlik asi nikam nepůjde. Ale to , co opravovali snad chvíli vydrží- aby ne za 15 babek.