logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
KL prevodovka
DaPavlis Offline
#1 Vloženo : středa 25. prosince 2013 16:49:50 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zdar,

nevite nekdo kde je umisteny vypustny sroub na prevodovce a otvor na doliti ?

Jako olej pouzivate 75w-90 ne ?

Predem diky za pomoc
PGT V6 Turbo T3/T4
Bladzej Offline
#2 Vloženo : středa 25. prosince 2013 19:27:17 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
Tu manuál:
http://ulozto.cz/xFCqQL2G/mtx-oil-pdf
pwd: probe

Zatím jsem neprovedl a velmi nad tím váhám, nalejt tam ATF olej... Vážně jsem to četl na us forech.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
white power Offline
#3 Vloženo : čtvrtek 26. prosince 2013 9:24:44 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Nevím jak do 2,5 ale do manuální převodovky 2,2GT patří právě ATF.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Bladzej Offline
#4 Vloženo : čtvrtek 26. prosince 2013 10:44:42 (UTC)

Registrován: 07.06.2012 (UTC)
Příspěvků: 117

Was thanked: 4 time(s) in 4 post(s)
WP: ano, i to je jeden z faktů. Když může 1P, proč by nemohlo i 2P :)

Tu emerický návod:
http://www.mx6.com/forum...ld-air-inyake-klde.html

Tu fotka vyndané převodovky. Pozor, je vzhůru nohama.
1- vypouštěcí šroub
2- kontrolní, dolévací šroub.
KLDE 1997
Obě ruce levý. Nic neumim, nic nedělám...
white power Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 26. prosince 2013 11:01:32 (UTC)

Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Já bych si to s tím ATF do P2 ještě raději ověřil, použití nevhodnýho oleje může zásadně snížit životnost sinchronů. Přeci jenom ty dvě převodovky nebudou úplně stejný a co patří do jený nemusí pro druhou bejt to praví.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Wesker Offline
#6 Vloženo : sobota 18. ledna 2014 15:06:10 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja mam nalito 75W LF od PARAMA, prej "celozivotni" napln prevodovek znacky Škoda BigGrin a na brzde to dalo o 5 kW vic na kolech. Jelikoz na prevodovce, kloubech, loziskach a kolech sou s predepsanym olejem u V6 ztraty 30 kW, tak sem nalil tady to a namerilo se "jen" 25 kW. Mam i protokoly z brzdy, kdyby nekdo nechtel verit Cool
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
lishaack Offline
#7 Vloženo : sobota 18. ledna 2014 17:20:54 (UTC)

Registrován: 30.04.2013 (UTC)
Příspěvků: 241
Bydliště: Otěvěk

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Wesker: je to tenhle http://eshop.paramo.cz/zbozi.aspx?kod=V032162308 ?
Probe GT 2.5 V6
- Fialka 96, Batmobil 93, Chladič 93, Turek 97
Probe GT 2.2 turbo
- Deadpool 89

DaPavlis Offline
#8 Vloženo : neděle 19. ledna 2014 12:16:22 (UTC)

Registrován: 04.08.2012 (UTC)
Příspěvků: 157
Bydliště: Chrudim

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Super info. Paramo tovarnu mam 10km od sebe tak se tam u nich zastavim BigGrin
PGT V6 Turbo T3/T4
jensens85 Offline
#9 Vloženo : sobota 23. srpna 2014 17:25:32 (UTC)
Registrován: 11.03.2013 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ahoj,měl bych takový dotaz. Mám rozebranou převodovku na 2.5V6(zapadli mi planetový kola) a potřeboval bych nějaký návod, jak mají být řadící vidličky a celej ten mechanismus poskládanej.Už jsem jí měl složenou , ale problém je v tom, že max. rychlost jsem měl 180km/h a na pátý stupeň při 90km/h mi to točilo 4000ot/min. Kola jsem špatně nedal, ty jsem měl pohromadě a nerozebíral je od sebe. Ty planetový kola mi zapadli,protože jsem v ní nenechal kloub od poloosy při mytí a když jsem ji otáčel, tak se to stalo.Díky za každou radu.
Wesker Offline
#10 Vloženo : neděle 24. srpna 2014 21:30:03 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Cau

prevodovku nemuzes slozit blbe, tu bud slozis a funguje, nebo ji neslozis vubec. Ani planetove kola v diferaku, maji svoje misto a jinak to nejde :) A navic diferak, pokud nevymenis primo hrusku a talirove kolo, nema na rychlost vubec zadny vliv ThumpUp Takze pokud to radi normalne, tak to mas slozene dobre a chybu hledej jinde Smile
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
jensens85 Offline
#11 Vloženo : pátek 29. srpna 2014 10:54:36 (UTC)
Registrován: 11.03.2013 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Veškerá kola jsem dal dobře,jinak ani nejdou,to vím.Ale systém řazení nevím.Řadit mi jdou všechny kvalty,akorát zpátečka více ,,řve,,.Je možné,že ten řadící mechanismus mám špatně složen a vynechává to třeba jedno kolo??Neumím si jinak vysvětlit,že dříve jsem na pětku při 4000ot/min jel 140km/h a teď pouze 90km/h a max rychlost 180km/h.Spojka je nová,neprokluzuje.Nevím kde by mohl být jinde zakopaný pes??
Wesker Offline
#12 Vloženo : pátek 29. srpna 2014 17:58:48 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Zpateckove kolo si mozna otocil, na stejny uhel zubu, ale na jednu stranu je zajete a na druhou ne, proto rve.
Na P2 sem prevodovku nemel rozdelanou, vychazim ze zkusenosti z jinych prevodovek. Mel si z radicich tyci posundavane vidlicky? pokud ne, tak opravdu nehledej chybu v prevodovce :)
Pocitam ze vychazis z hodnoty na tachometru, neni treba nejak dojebany snimac rychlosti? Nebo jeho nahon?
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
jensens85 Offline
#13 Vloženo : úterý 2. září 2014 19:46:35 (UTC)
Registrován: 11.03.2013 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Aha,tak zpátečka je teda vyřešena. Vidličky jsem měl z tyček sundané,jináč to ani nešlo bohužel.Potřeboval bych nějaké schéma jak to má býti poskládané. Budíky mi jdou dobře,mám jich několik náhradních a taky podle radaru to vím. Mě nenapadá nic jiného než špatně poskládané řazení prostě :( .Děkuji za odpověď a rady.
jensens85 Offline
#14 Vloženo : pátek 12. září 2014 8:09:42 (UTC)
Registrován: 11.03.2013 (UTC)
Příspěvků: 23
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Nemá tu někdo tuto převodovku na prodej?
pavli Offline
#15 Vloženo : čtvrtek 18. září 2014 22:43:38 (UTC)

Registrován: 19.06.2014 (UTC)
Příspěvků: 8
Bydliště: jihlava

Poděkoval(a): 2x
zdravim vsechny potrebuju poradit menil jse spojku a vytahnul jsem nevedomky i domecek od kradsi poloosy a sesipal se mi diferencial, tak jsem prevodovku rozdelaval a narazil jsem na problem nejde mi od sebe uplne je cca 3 cm a mam tady posledni sroub ten je na placatej sroubovak a nejde za zadnou cenu povolit je hnet vedle vypustaku musim ho povolit abych tu prevodovku rozpulil ?? dekuju za radu
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.