Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
Fórum
Aktivní témata
Vyhledávání
Přihlásit
Registrace
ERROR
Czech Ford Probe Forum
»
Probe I a II generace
»
Opravy, poruchy a pomoc
»
identifikace dílu P2 16V
identifikace dílu P2 16V
Možnosti
Předchozí téma
Další téma
Lenny_GM
#1
Vloženo :
neděle 3. března 2013 21:25:49 (UTC)
Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava
Zdravim .. chtěl bych se zeptat, zdali někdo neví co je to na fotce uprostřed za součástku a k čemu slouží?
díky moc
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Lenny_GM
#2
Vloženo :
pondělí 4. března 2013 7:23:56 (UTC)
Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava
tak zjištěno, že to nějak souvisí s otáčkama a sytičem. Možná je to přímo sytič... ?
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
white power
#3
Vloženo :
pondělí 4. března 2013 19:13:57 (UTC)
Registrován: 26.01.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,936
Bydliště: Pardubice
Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 137 time(s) in 132 post(s)
Pokud nemáš karburátor tak to sytič nebude, to je úplně něco jinýho, tohle je krokovej motorek, ale máš pravdu v tom že to udržuje volnoběžný otáčky.
Ford Probe 2.2Turbo
Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Jeep Grand Cherokee 5.7 Hemi
BMW R 1150 GS Adventure
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Wesker
#4
Vloženo :
pondělí 4. března 2013 19:19:51 (UTC)
Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH
Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jj, volnobezny motorek
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw
Nejezdím rychle,létám nízko...
Zpět na začátek stránky
WWW
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Lenny_GM
#5
Vloženo :
pondělí 4. března 2013 21:28:33 (UTC)
Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava
Moc díky! No a tenhle volnoběžný motorek jsem rozdělal a nasledně šoupnul zpátky a od té doby už při startu jsou otáčky na minimu (neřeknu přesně ptž mi nefunguje otačkoměr). Po zahřátí se to pak ještě více viditelně dusí. Už jsem ty vnitřnosti poskladal snad všemi možnými způsoby, ale se stejným výsledkem. Neměl by to někdo náhodou v garáži v regále nadbytečně jeden?
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Lenny_GM
#6
Vloženo :
úterý 12. března 2013 22:02:21 (UTC)
Registrován: 13.10.2012 (UTC)
Příspěvků: 27
Bydliště: Ostrava
Tak spraveno .. jedna pružinku jsem dal naopak než měla být a co to zpusobí. Díky moc každopádně za pomoc.
Zpět na začátek stránky
Uživatelský profil
Zobrazit všechny příšpěvky tohoto uživatele
Zobrazit poděkování
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
Czech Ford Probe Forum
»
Probe I a II generace
»
Opravy, poruchy a pomoc
»
identifikace dílu P2 16V
Jdi na fórum
Probe I a II generace
- Opravy, poruchy a pomoc
- Srazy
- Pokec
- Projekty
- Tuning a úpravy
- Videa
Inzerce
- Probe I (89 - 92)
- Probe II (93 - 98)
- Ostatní značky a věci
V čem ještě jezdíme
- Další auta (ex)probařů
You
cannot
post new topics in this forum.
You
cannot
reply to topics in this forum.
You
cannot
delete your posts in this forum.
You
cannot
edit your posts in this forum.
You
cannot
create polls in this forum.
You
cannot
vote in polls in this forum.
Sledovat toto téma
Poslat toto téma emailem
Vytisknout toto téma
RSS Feed
Normální
Vlákna
Clean Slate theme by Jaben Cargman (
Tiny Gecko
)
Powered by YAF
|
YAF © 2003-2010, Yet Another Forum.NET