Na P1 jsem si mlhovku udělal z levé couvačky (má dvě).
Nikdy to nikomu ani na technické nevadilo-(že je vysoko atd.)
Prostě se mi nelíbilo, že když je auto celý vzadu skleněný, plastový- tak tam má mít jakousi "bobuli", co by mlhovku. Když jsem PROBE koupil, tak byly dvě mlhovky pod nárazníkem na každé straně. Vypadalo to otřesně-- jak ŠKODA 120 a ty stejné mlhovky pod autem. Prostě mi bylo jasné, že to tam být u auta z USA být nemůže.
Ty šly okamžitě pryč a zbylá očka, co tam zůstala se hodí tak akorát na plachtu a nebo v kempu na nějakou improvizaci.
Prostě jsem od jedné couvačky ustříhnul drát, zevnitř PLEXI světlo vymazal vatou z vnitřku tlustýho červenýho lihovýho CENTROFIXU, vyměnil žárovku za obarvenou na rudo , drát připojil na spinač mlhovek a funguje. Nikdy žádný problémy.
Taky mě zarazilo, že ameriky r.1990 nějak nemají mlhovky.
A to jsme v práci měli i SUZUKI VITARA a tam byly další vychytávky. Měla dvoje světla vzadu a svítila jen ta spodní na hraně nárazníku.
Kámoš má NISANA terénního a to samý. Myslím, že by na autě , kde už jsou dvojmo raději by měla svítit buďto zarás dvojmo, než že člověk jede v obchodňáku v garážích za takovým autem a on blokne před vámi a vy vidíte jen horní světla tak ,než vám dojde, že brzdí může být pozdě.
Je to hnus -- jako klamavá reklama nebo tak- jsou tam světla ale nesvítí. Stejně tak mě sere denní svícení--když dojedete ve městě kolonu a poslední auto nešlape brzdu, tak nepoznáte, jestli jede nebo čumí. Ale energeticky pro auto je to balzám, když krmí jenom LEDKY v předu a pěkně dobijí baterku. Ale čistý řešení by bylo (a to musí napadnout i "odborníky z dopravy" s ultravysokým IQ) , že je potřeba "nějak" dát najevo, že auto je aktivní i ze zadu .Občas auto zabrzdí, a tak poznáte, že je v provozu. Naštěstí výrobci nových aut fungují a nějak to asi vyřeší. Klidně mohli vydat něco, že ekvivalentní LED do zadních světel. Spousta fandů motorismu by si určitě světla dovybavila.
Teď si vzpomínám, jak kdysi --když sem někdo přivezl auto z venku a to mělo brzdovou blikačku na zadním okně--třeba i ORIGO, tak s tím lidi měli problémy, protože "náš svět-úřady " na toto i když bezpečnější řešení jízdy v koloně nebyly ještě " rozumově nakloněny"
Vyhláška řeší hovadiny s rezervníma žárovkama ale když se u dnešních nových aut přepálí žárovka u předního světla, tak to v SERVISU vyměňují 2 hodiny a to ještě někdy musí 1/4 auta rozdělat.
Ale nemůžu naříkat, žádná šikana na silnici s policajtama se ještě nekonala , dokonce mi pochválili černýho žraloka, že vypadá nádherně. Takže zatím spíš přidávám, než ubírám. ahoj