logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
2 Stránky12>
Houpani volnobeznych otacek
Rostakd Offline
#1 Vloženo : středa 22. prosince 2010 23:09:41 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Na tohle tema je tu toho spoustu akorat sem nenasel presne muj problem.

Kdyz je studeneji pocasi (teplota tak pod 2stupnema) auto se po zahrati a zmacknuti spojky nebo vyrazeni drzi mezi 1000-1500 mezitim to furt houpe. Docela me to stve nevite cim to muze byt ? To kdyz nekam prijedu a houpe to tak si s auta probe delaji srandu proste ostuda. Budu vdecny za kazdou radu abych to mohl dat co nejrychleji dohromady je to na motoru KL 2.5 V6
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
eiffel Offline
#2 Vloženo : středa 22. prosince 2010 23:17:29 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
tohle mi dělala kombinace špatný váhy vzduchu a volnoběžnýho ventilu :D
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Rostakd Offline
#3 Vloženo : středa 22. prosince 2010 23:31:33 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to nerikej ani ze srandy
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
eiffel Offline
#4 Vloženo : středa 22. prosince 2010 23:51:57 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
koukni se na chladicí směs, jestli je jí dost. Pokud ano, tak to je kombinace těchto dvou věcí
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Thomas Offline
#5 Vloženo : čtvrtek 23. prosince 2010 0:35:47 (UTC)
Registrován: 26.07.2010 (UTC)
Příspěvků: 330

Poděkoval(a): 1x
Po vyčištění škrtící klapky a vyčištění váhy vzduchu, mi tohle dělalo u dvoulitra taky...

Díky bohu za venitův návod který jsem předložil automechanikovi a dal to jakž takž do pořádku.

Ale pořád to neni ono.. teď se mi běžně drží otáčky kolem 1000 - 900 (nekolísají).

Je tu někdo šikovnej kdo by to uměl uplně vyladit za nějakou drobnou úplatu?

Džony Offline
#6 Vloženo : čtvrtek 23. prosince 2010 1:16:04 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
A nedoplňoval jsi teď někdy nemrznoučku? Takhle se projevuje zavzdušněnej motor a KLka se blbě sami odvzdušňuzjou. Jestli je to od té doby cos měnil chladící kapalinu tak je to jasné. Zkus najet do nějakýho prudkýho kopce čumákem nahoru a nech motor běžet dokud ti nenaběhnou sahary, ale raději si hlídej teplotu. To je asi jediný a nejednodušší co můžeš zkusit a nech otevřený víčko u chladiča ať mají bubliny kudy utíkat.Kdyžtak bych to zkusil dvakrát na poprvé se to nemusí povést a tak náročný to zas neni. Držím palce aby to bylo jen tohle!

Rostakd Offline
#7 Vloženo : čtvrtek 23. prosince 2010 9:10:15 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Jo dela to presne od kompletni vymeny letni za zimni chladici smes. A dela to jen kdyz je zima za tepla vubec.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Bad Offline
#8 Vloženo : čtvrtek 23. prosince 2010 15:59:04 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Drobný dolaďovačky sou časově a finančně nejnáročnější :)
Podle mě je to houpání způsoběný odebíranou energií od serva, brzd, ventilátoru, klimy apod a motor si prostě musí přidat, aby všechno to příslušenství uživil...
Kaprolet Offline
#9 Vloženo : čtvrtek 23. prosince 2010 17:06:47 (UTC)

Registrován: 21.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 458
Bydliště: Vysoké Mýto

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
V6tky jsou dost choulistivý na zavzdušnění chladícího systému. Tam začni. Návod je tady na foru. Bez toho nemá smysl hledat dál.
Džony Offline
#10 Vloženo : čtvrtek 23. prosince 2010 18:54:01 (UTC)
Registrován: 11.08.2009 (UTC)
Příspěvků: 448
Bydliště: Praha 4

Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
To Kaprolet:

A shoduje se to s tím mým postupem nebo to jde i nějak jednodušeji?

Venito Offline
#11 Vloženo : čtvrtek 30. prosince 2010 23:44:42 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Rosto a v jakem stavu mas vicko chladice? mas cisto i pod tim prepoustecim klobouckem co na viku je? kdyz mas provozni teplotu, ztvrdne ti hadice k chladici tlakem? musi byt pak tvrda aspon 10 minut po chcipnuti motoru, pokud ne, mas v lisi vicko a to neprepousti podtlakem pri chladnuti kapalinu z expanzky-tam predpokladam ze mas nalito na MAX..... proste tam mas vzduch a duvody uz sou ti znamy kdyz sis precetl ten muj navod
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Rostakd Offline
#12 Vloženo : pátek 31. prosince 2010 11:36:20 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Rosto ja sem ten tvuj navod nikde nenanesel :(
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
madaros Offline
#13 Vloženo : sobota 1. ledna 2011 12:15:40 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

je to tim ze tam mas malo vody ;)

m tohle dělá cca jednou měsíčně a podle toho poznám že musím zase dolít,mam prasklinku v chladici a vyparuje se mi voda,jakmile je ji tam uz malo motor zacne tůrovat sám sebe 1000-1500 obcas stálejch 2000 otacek.. nic spatnyho,jenom cistej fakt komunikace auta s ridicem :)

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
eiffel Offline
#14 Vloženo : sobota 1. ledna 2011 14:43:17 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
není lepší ten chladič vyměnit?
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
Rostakd Offline
#15 Vloženo : sobota 1. ledna 2011 15:07:10 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ale ty mas 2.0l ja to mam na V6 a to je pravda, ze se spatne ovzdusnuje nikde nic netece jen to proste neni ovzdusnene.
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
madaros Offline
#16 Vloženo : sobota 1. ledna 2011 19:14:57 (UTC)

Registrován: 10.01.2008 (UTC)
Příspěvků: 807
Bydliště: Praha

eifel: je to lepsi vymenit,ale zatim sem se k tomu nedostal :-/

Fazda PROBE 2.0i, 1994, kitt car project
Bad Offline
#17 Vloženo : neděle 2. ledna 2011 12:06:07 (UTC)

Registrován: 29.11.2008 (UTC)
Příspěvků: 798
Bydliště: Turnov

Poděkoval(a): 4x
Was thanked: 15 time(s) in 15 post(s)
Náhradní chladič na 2,5 V6 mam doma, kdybys potřeboval :)
Venito Offline
#18 Vloženo : neděle 2. ledna 2011 12:25:48 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Rosta: aha, ja myslel ze to resis na 2 litru....tak ale bude to podobne, proste odpoj nejakou hadicku co je na nejvyssim miste motoru a mackej rukou tlustou hadici chladice dokud z te odpojede nebude vytekat voda a az potece, rychle ji nasad a pak uvolni tu stisklou, tim bys mel vytlacit posledni zbytky vzduchu.... ale toto vsechno se ma delat samo, pokud ne, mas zasrane nebo proste ochozene nektere vicko chlazeni a neprepousti z expanzky behem chladnuti motoru kdy se ve velkem okruhu vytvari podtlak, kontrolovals je jak jsem ti minule radil?
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Rostakd Offline
#19 Vloženo : neděle 2. ledna 2011 12:54:41 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tohle ma dve vicka a to ktery je i na 2.0 tak to je v pohode aspon mi tak pride neochozene a kdyz ho povolim tak sici takze drzi dobre se mi zda
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Venito Offline
#20 Vloženo : pondělí 10. ledna 2011 13:00:35 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Kdyz mi neodpovís pořádnou odpovědi, nemam Ti dal jak poradit. Odpovez na všechny otázky,popis kde si nasel vzduch atd. Takto si pisu sam se sebou a mam chuť tento topic opustit,asi uz to mas vyřešené.
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
2 Stránky12>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.