Zkratka a dobre pokud mas pocit, ze je vse na aute v poradku, nevidim duvod k tomu, aby ho LU na podvalu tahala do OSTRAVY za tezky peniz. Vzdyt to auto nebylo schopne ani jet.
A pokud v dilne videli, ze je spodek na prd, jak ted popisujes RYHY JAKO KARAVA, pak nechapu, proc se pousteli do opravy HLAVY! To mi prijde jako kravina - na HOVNO vazat ZTUZKU :o) (sorry za to prirovnani ale tak to vnimam)
Ovsam fakt je ten, ze spodek neni zly, jen diky onomu PRUPLACHU je ted jeden pist volny - OPRAVA by obnasela zbrusu NOVE PIPSTY a VYBRUS VALCU! Jen diky tomu zbytecnemu PRUPLACHU...
Ja vim, opakuju to stale dokola, ale jen aby bylo jasne, ze tohle se pri prasklem tesneni pod hlavou nedela - nema to zadny smysl. Pokud ANO - pak zadam vysvetleni, co z tama jako bylo treba pri prasklem tesneni pod hlavou VYMYVAT???
Jo a jeste jsem si vzpomnel, ze do onoho motoru naleli v te dilne pak olej ridky jak hrom - pripominajici temer VODU! Mam dojem, ze pouzili asi PLNOU SYNTETIKU :o) taky moc moc prima, na stary a jak jsi sam psal asi prehraty MOTOR!
Olej samozrejme mohu taky uschovat, pokud to vazne chces videt.
Proste ROSTI, uvedom si, ze si tady nikdo nehoni TRIKO na necem jen tak pro nic za nic - ale pokud OPRAVAR VEZME 8.000,- za vymenu tesneni pod hlavou a auto jeste preda se slovy - JE TO NA HOUBY A MOC TO NEVYDRZI, tak na tom neco je... Nehlede na to, ze pozadoval bez mala 3x tolik penez PUVODNE!!!
THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz
Thulloweb