logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
22 Stránky«<1112131415>»
Fotky vašich probat
PachezZ Offline
#241 Vloženo : středa 18. listopadu 2009 15:58:16 (UTC)

Registrován: 18.08.2007 (UTC)
Příspěvků: 760
Bydliště: České Velenice

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
nemusis delat nic takovyho :) proste vezmes odlakovac na nehty a setres... i to cerny muzes setrit u budiku, jen nesmis setrit kontrolky protoze i ikonky na nich jsou lakovany...

http://i48.tinypic.com/15yavr7.jpg
opečko Offline
#242 Vloženo : středa 18. listopadu 2009 21:09:04 (UTC)

Registrován: 22.10.2008 (UTC)
Příspěvků: 731
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 12x
Was thanked: 5 time(s) in 5 post(s)
LU proč ste si nevzali ten tvuj puvodní motor ? no doufam že už bude šlapat jako hodinky

Wesker Offline
#243 Vloženo : čtvrtek 19. listopadu 2009 9:17:29 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Doufam ze na tom motoru borci srovnaji blok,pac tolikrat uvareny motor musi mit tvar dosedaci plochy do vrtule a jeste do ucka...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Lu Offline
#244 Vloženo : čtvrtek 19. listopadu 2009 10:59:41 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Opečko: Já si to vůbec neuvědomila, že mám vlastně jen hlavu Unsure ...ach jo. Snad to bude ok i tak.

Jinak nevím, ale kluci v Ostravě minimálně vědí, jak patří těsnění pod hlavu. Ty hovada předtím mi tam dali těsnění obráceně a tím ucpali nějaký mazání či co a bylo hotové...takovým ”mistrům” bych okamžitě zakázala provozovat servis, by si na auto už nešáhli!!! To sem si to jako mohla udělat sama a dopadlo by to stejně jako Tongue ...na další informace čekám...AMEN

http://www.lucartus.estranky.cz/
Rostakd Offline
#245 Vloženo : čtvrtek 19. listopadu 2009 20:20:31 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Priste uz se nebudu hrnout do pomoci nikomu !!! Clovek se snazi pomoct a pak je spatnej !!! KONCIM ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Lu Offline
#246 Vloženo : čtvrtek 19. listopadu 2009 20:28:35 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Citace:

Priste uz se nebudu hrnout do pomoci nikomu !!! Clovek se snazi pomoct a pak je spatnej !!! KONCIM ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989



Rosto, laskavě se uklidni. Už mě fakt nebaví ti stále dokola, jak v mateřské školce, ti VYSVĚTLOVAT, že tobě konkrétně nikdo za vinu nic nedává! Řekla jsem ti 1000x a říkám ti to naposledy a doufám, že tímto je tohle téma uzavřeno. To, že to ti ”specialisti” jen dokopali a snažili se na mě ještě vydělat nemá nic společného s tebou a ani já a nikdo s tebou problém nemá. Doufám, že ti tohle stačí k tomu, aby jsi přestal mít tyhle stavy ublíženosti, které mě fakt štvou, bo jsou úplně zbytečný...

http://www.lucartus.estranky.cz/
Thullo Offline
#247 Vloženo : pátek 20. listopadu 2009 13:21:29 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Rostakd:
Vazne kamo, tobe nikdo nic nevycita, ani nezazliva - udelal jsi MAXIMUM co se v dane situaci dalo delat - jsme ti za to vdecni - UZ JSME TI TO RIKALI jak ja tak i sama Lu. Ted ti to tady predevsemi napisu CERNE na BILEM (sedem chcete-li) Fakt Rositiku DIKY!

Problem je jinde a sice tam, ze bohuzel ted vychazi OFICIALNE najevo to, co jsme si mysleli uz pri prebirani NESKUTECNE RACHTAJICIHO VOZU - chlapi tam v te dilne proste tuhle opravu nezvladli. Nejen ze PROPLACHOVALI motor naprosto zbytecne, ale chteli si za tak ZMRSENOU PRACI nauctovat NESKUTECNY PENIZE - jako sorry, ale PRES 80hodin na VYMENU TESNENI POD HLAVOU to je fakt uchylarna.

Tim proplachovanim slavnym a hlavne ZBYTECNYM, kdyz nedoslo k zadreni motoru a utvoreni kovovych pilin z lozisek klikovky, jen zpusobili ROZPUSTENI KARBONU (ktery plnil funkci vymezovani vuli na valcich - jak tomu je u VSECH starsich motoru) a sam rozpusteny karbon ucpal mazaci kanalky hydrostelu. Ty se samozrejme pridrely a znehodnotily. Ted navic se na 4tem valci vyvraci PIST!

Takze chlapi svym pocinanim na tom aute udelali vice skody, nez uzitku - DUKAZEM je hlavne to, ze z jejich SERVISU se dojelo na STK (cca 8km daleko) a tam nam rekli, ze nenatoci ani EMISE, neb se ten motor rozleti!
Po prijezdu do PRAHY (s prestavkama, neb padal tlak oleje) auto zustalo NEPOJIZDNE!
Takhle si teda ja OPRAVU fakt nepredstavuju...


Takze jeste jednou a NAPOSLEDY ROSTIKU - TY za nic nemuzes, na TEBE se nikdo nezlobi, ani nikdo nemuze rict, ze TY bys neco zanedbal!

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Rostakd Offline
#248 Vloženo : pátek 20. listopadu 2009 15:35:13 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Ja si to stale myslim, ale to je fuk. A za dalsi se mi tak trosku nelibi jak mluvite o chlapech z dilny. Ja si tam vzdy davam auto delam tam bracha tam probe dava taky a tata totez nikdy s nima nebyl problem a pochybuju kdyz sem tam vlastne daval auto ktere sice nebylo moje ale delali to jakoby pro me, ze by se to snazily nejak posrat ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Lu Offline
#249 Vloženo : pátek 20. listopadu 2009 16:03:52 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Citace:

Ja si to stale myslim, ale to je fuk. A za dalsi se mi tak trosku nelibi jak mluvite o chlapech z dilny. Ja si tam vzdy davam auto delam tam bracha tam probe dava taky a tata totez nikdy s nima nebyl problem a pochybuju kdyz sem tam vlastne daval auto ktere sice nebylo moje ale delali to jakoby pro me, ze by se to snazily nejak posrat ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989


Rosťo promiň, to že si nakládáš na záda kříž někoho jinýho ale už není můj a ničí jiný problém než tvůj, se kterým se budeš muset vypořádat ty sám a přestat si připadat jako někdo, kdo něco zkurvil. Nemůžeme bohužel udělat nic víc, než ti tady napsat, že TY ZA TO NEMŮŽEŠ a že všechno mezi náma jede dál jako předtím. Pokud máš TY nějaký problém, tak to je mi líto, já ho s tebou nemám. A to, že tvoje auto nezkurvili, to mě pro tebe a tvoji rodinu těší, bohužel já jsem dalších 10.000,- v mínusu...

http://www.lucartus.estranky.cz/
eiffel Offline
#250 Vloženo : pátek 20. listopadu 2009 17:05:40 (UTC)

Registrován: 07.11.2007 (UTC)
Příspěvků: 2,461
Bydliště: Praha

Poděkoval(a): 7x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
nikdy nemůžeš dávat za někoho ruku do ohně, když někomu něco doporučuju, tak na základě dobrých zkušeností, ale vždy se může stát, že se to posere a ten člověk to prostě zkurví...

________________________
2.5, V6 řvoun
Už nemám břichoplazy, ztloustnul jsem, začal se rochnit v bahně a cestovat daleko mimo silnice, aktuálně sedlám Jeep ZJ 5,9
cuir Offline
#251 Vloženo : pátek 20. listopadu 2009 23:27:35 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
moje osobni zkusenost: kamarad mi doporucil sveho dlouholeteho kamarada, ktery ma servis pro mazdy a jina auta ,ale sam vlastni mazdu sice jinou karoserii nez sem mel ja ,ale motor byl totozny. Dal jsem to tedy k nemu na GO motoru a dalsich mnoha veci. Vysledek byl ten ,ze sem auto trictvrte roku s prestavkama nevidel. Vzdy kdyz sem ho v prubehu toho trictvrte roku dostal zpatky jako ze je opravene tak vyvstal problem s varenim motoru. Proste se nekde neco zkurvilo a niko neprisel na to kde a proc. Nakonec se menil celej motor z meho zustal jen ventildekl.
Poprve cca po 2,5mesici sem si jel pro auto po ceste domu sem musel zastavit po 50km protoze mi nahle stoupla rucicka teploty. Volam servisakovi , dojel pro me, pres vikend sme na tom makali ,ale bezvysledne. Odjel sem bez auta, podruhe po dalsich cca 3 meicich sem si jel pro auto znova, tentokrat jsem uz dojel ,ale asi po tydnu se vareni motoru dostavilo znovu, servisak si pro auto prijel , mel ho v dilne zbytek doby do trictvrte roku a vysledkem byl jiny motor.
doted auto jezdi. Ten kamarad a ten servisak byly az od jeseniku takze do Brna relativne streka. Spousta ztraceneho casu, zpousta zbytecnejch penez.
Odstupem casu se uz nezlobim ani na toho mechanika, dokonce sme kamosi a s kamaradem sme byly vzdy kamosi a nikdy sem mu nemel nic za zle, protoze on za to zkratka vubec ani v nejmensim nemohl.
Akorat ,ze ja sem opravu auta resil neustalyma reklamacema a pozadoval sem opravu po stale stejnem cloveku a to prave z duvodu abych na tom co nejmene prodelal, protoze uz tak me oprava auta vysla neco pres 30 tisic takze sem uz nemel na to abych to daval a platil nekomu jinemu.

Tak to jen tak muj pribeh aby ste pochopili ,ze se timhle kamaradstvi rozhodne netrha a taky to ze tohle co se stalo neni ani prvni ani posledni podobny pripad.
sou to jen auta a jen prachy..ani jedno si do hrobu nevezmeme ;) PEACE !
Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#252 Vloženo : sobota 21. listopadu 2009 19:40:56 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Rostakd:
Rostiku, ty jsi vazne JELIMAN :o) jak ti to jeste mame vysvetlit jinak, nez takhle polopate? TY JSI V POHODE! Dokonce je i HEZKE, ze branis KAMARADY, le vem rozum do hrsti a proste se na vse podivej NEZAUJATE - TAHLE OPRAVA SE JIM NEVYDARILA! STOVKY JINYCH MUZOU BYT OK - ale TAHLE JEDNA KONKRETNI BYLA NA 2VECI!

Jak jinak bys VYSVETLIL ze pred PRDNUTIM tesneni pod hlavou MOTOR NERACHTAL, nevyvracel se pist na 4tem valci a ted po jejich oprave ano?
A ze na auto dali HLAVU, ktera byla PRASKLA to taky hovori za vse... Vrchol vseho ale je, ze tuhle ZBYTECNOU MONTAZ PRASKLE HLAVY a jeji naslednou nutnou DEMONTAZ maji jeste DRZOST si chtit zapocitat!

Proste je to jak jsem psal - NEVIDIM NIC POZITIVNIHO NA TOM, ze opravari daji auto z ruky se SLOVY:
No vite, je to spatny a asi to moc dlouho nevydrzi...

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Rostakd Offline
#253 Vloženo : sobota 21. listopadu 2009 21:43:22 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Tim, ze vylitlo tesneni pod hlavou neco zpusobilo a co ? Mno samozrejme prehrati motoru a tomohlo vzit i cokoliv jineho a jinak ty valce kdyz sem videl sundanou hlavu tak meli rejhy jak krava ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Thullo Offline
#254 Vloženo : sobota 21. listopadu 2009 23:45:44 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
2 Rostakd:
Ryhy na valcich, ktere byly pred zasahem vyplneny vzniklym KARBONEM, jenz vymezoval vule - bezna praxe u vsech starsich motoru. Spodek motzoru je OK, ani salky na klice nejsou pridrene, proste nic az na to, ze se vyvraci jeden PIST - diky absenci karbonu! Psal jsem to i vyse. Dokud tam byl karbon, motor tesnil - nyni se vyvraci pist na 4tem valci. Nebyl duvod ROZPOUSTET TO PROPLACHOVYM OLEJEM - to se dela, pokud se ZADRE klikovka a do olejove soustavy se nahrnou kovove piliny... tohle byla chyba c. 1!

Chyba c. 2 - MONTAZ a nasledna DEMONTAZ praskle hlavy (bez tlakove zkousky ktera mela tomuhletomu zabranit)

Chyba c. 3 - pouziti sroubu, jez byly SUNDANE z puvodni hlavy - uz na pohled jsou SEZRANE a chybi na nich dost materialu - tvemu znamemu to nevadilo a bez potizi je tam dal - az prijedu z Prahy do Ostravy, udelam ti fotku, abys videl, a vubec VSICHNI TADY jakym sroubem prisrouboval k BLOKU ten mechanik tu PRASKLOU HLAVU

Myslim, ze si kazdy muze udelat zaver sam - jak jsem to uz psal - je FAJN, ze branis ZNAMEHO, ale to o cem tady pisu ja jsou FAKTA, zadne vymysly... :o(

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Thullo Offline
#255 Vloženo : sobota 21. listopadu 2009 23:57:34 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Zkratka a dobre pokud mas pocit, ze je vse na aute v poradku, nevidim duvod k tomu, aby ho LU na podvalu tahala do OSTRAVY za tezky peniz. Vzdyt to auto nebylo schopne ani jet.

A pokud v dilne videli, ze je spodek na prd, jak ted popisujes RYHY JAKO KARAVA, pak nechapu, proc se pousteli do opravy HLAVY! To mi prijde jako kravina - na HOVNO vazat ZTUZKU :o) (sorry za to prirovnani ale tak to vnimam)

Ovsam fakt je ten, ze spodek neni zly, jen diky onomu PRUPLACHU je ted jeden pist volny - OPRAVA by obnasela zbrusu NOVE PIPSTY a VYBRUS VALCU! Jen diky tomu zbytecnemu PRUPLACHU...

Ja vim, opakuju to stale dokola, ale jen aby bylo jasne, ze tohle se pri prasklem tesneni pod hlavou nedela - nema to zadny smysl. Pokud ANO - pak zadam vysvetleni, co z tama jako bylo treba pri prasklem tesneni pod hlavou VYMYVAT???

Jo a jeste jsem si vzpomnel, ze do onoho motoru naleli v te dilne pak olej ridky jak hrom - pripominajici temer VODU! Mam dojem, ze pouzili asi PLNOU SYNTETIKU :o) taky moc moc prima, na stary a jak jsi sam psal asi prehraty MOTOR!

Olej samozrejme mohu taky uschovat, pokud to vazne chces videt.

Proste ROSTI, uvedom si, ze si tady nikdo nehoni TRIKO na necem jen tak pro nic za nic - ale pokud OPRAVAR VEZME 8.000,- za vymenu tesneni pod hlavou a auto jeste preda se slovy - JE TO NA HOUBY A MOC TO NEVYDRZI, tak na tom neco je... Nehlede na to, ze pozadoval bez mala 3x tolik penez PUVODNE!!!

THULLO
2,0 (tyrkys 95)EX, 2,0 (red 95)EX, 2,0 (dark blue 95), 2,0 (red 96)EX, 2,0 (black 96)
2,5 V6 (red 93), 2,5 GT (purple 94)EX, 2,5 V6 (tyrkys 95), 2,5 V6 (red 96)DEATH, 2,5 V6 (grey 96)EX, 2,5 V6 (black 98)EX, 2,5 V6 (vinered 98)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Lu Offline
#256 Vloženo : neděle 22. listopadu 2009 0:11:10 (UTC)

Registrován: 20.04.2009 (UTC)
Příspěvků: 140
Bydliště: Praha

Já myslím Rosťo, že jsme si to podstatné, co tě trápilo, snad vysvětlili ne? A to myslím to, že NIKDO ti za NIC vinu nedává. A pokud tu ted chceš začít debatu o tom, jak nechápeš, že nejsme s prací a výsledkem toho mechanika spokojení a chceš to tady rozebírat a vysvětlovat za něj a zastávat se ho (což i chápu), tak můžeš začít těma 80 hodinama, co mi chtěl naúčtovat, protože to je milej zlatej 14 pracovních dnů. Chceš mi OPRAVDU tvrdit, že ten maník půl měsíce každej den 8 hodin denně nedělal na ničem jiným než na mým autě?? Výsledek je ten, že 3x měnil hlavu (protože dal prdlou) a propláchl motor?? Popřemýšlej o tom...

http://www.lucartus.estranky.cz/
Wesker Offline
#257 Vloženo : neděle 22. listopadu 2009 10:16:08 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
to Thullo: Diky absenci karbonu se vyvraci pist? OhMyGod Pane,to neni karbonem... ma ten pist vubec jeste nejaky spodek co ho vede primo ve valci? Jako 80 hodin na vymenu tesneni pod hlavu to klobouk dolu... To ja mam na celou GO i s rovnamim bloku. Jo a jeste jedna vec,jak si zjistil ze spodek je OK? Delal sem Celicu 2.0 a tam se taky spodek jevil OK,ale kdyz sem vybral kliku tak ty loziska by vydrzely maximalne 1OOOO km. Cino-hlinikova kompozice byla uz pryc a klika jezdila po kovu loziska...

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Rostakd Offline
#258 Vloženo : neděle 22. listopadu 2009 10:16:16 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Thullo ten proplachovej olej se tam daval, protoze stoho vytejkaly sracky jako vytekly tobe jinak davala se tam polo syntetika 10W40 motor se proplachoval pokud si dobre pamatuju 3x-4x ted to nevim presne, ale nalejt do motoru kde byla voda normalni olej je podle me sebevrazda /oprav me pokud se mejlim/ pokazde kdyz sme tam nalily ten proplachovy olej tak stoho vzdy vyteklo neskutecny ”mliko” proste to bylo strasne ridky a bily ...

EDIT : A jeste mi Thullo rekni, jak chces provadet tlakovou zkousku na vyndane hlave ??? Sundana hlava se dat tak poslat na rengen vim, ze to delaji v Praze, ale pry za to chteji nezkutecnej ranec ...

EDIT 2 : Lu tech 80hodin se zda i me trosku prehnane ...

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Wesker Offline
#259 Vloženo : neděle 22. listopadu 2009 11:05:02 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Hlavy se normalne tlakuji vymontovane ve vane s vodou,jen na to clovek musi mit pripravek,jako kovovou desku a gumove tesneni podle typu hlavy Wink ja je vozim k tipkovi do Holesova a ten si vezme za srovnani a natlakovani tak 1000-1500 podle velikosti hlavy.

Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24)
Fiat 126P ”Kuřinec” zatim NON TURBO


Nejezdím rychle,létám nízko...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
Rostakd Offline
#260 Vloženo : neděle 22. listopadu 2009 11:12:01 (UTC)

Registrován: 25.06.2008 (UTC)
Příspěvků: 1,341
Bydliště: Opařany

Was thanked: 7 time(s) in 7 post(s)
Aha to sem nevedel hned sem o neco moudrejsi, ale stejne kdyz hlava byla kriva tak se napred musela srovnat

Ford Probe 2.2 GT Turbo r.v. 1989
Škoda Superb 2.5 TDi 2004

Brachovo : Probe GT 2.2 Turbo 1989,Probe 2.0 16V 1995,Probe 2.5 V6 1996
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest (14)
22 Stránky«<1112131415>»
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.