logo

Vítejte! Abyste mohli používat všechny funkce, které toto fórum nabízí, zaregistrujte se.
24 Stránky«<2021222324>
cuir
cuir Offline
#421 Vloženo : sobota 28. května 2011 21:17:22 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
jedna z nudy
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#422 Vloženo : čtvrtek 2. června 2011 0:02:46 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
http://static.ak.fbcdn.n...28808647145204&ev=0

doporucuju zmensit okno prohlizece, nebude to tak zrnity
Ford Probe 2,5 V6 24v
Thullo Offline
#423 Vloženo : čtvrtek 2. června 2011 5:24:53 (UTC)

Registrován: 24.12.2004 (UTC)
Příspěvků: 2,333
Bydliště: Ostrava

Was thanked: 27 time(s) in 27 post(s)
Hmmm, zajimave :o)
THULLO - 33x Probe Owner
Vše viz Thulloweb
Venito Offline
#424 Vloženo : čtvrtek 2. června 2011 11:47:35 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
tyvole se s tim neseres, jesteze ja nemam v hlave cudlik na vypnuti mozku, ikdybych je vettou, ujel bys me protoze na to nemam, o vykonu by to nebylo:)rozjezd byl pekny, hlavne zvukove a v zatackach ti to taky bude drzet velice pekne, znam tam kazdou zatacku a vim jak nektere vynasi.

Kazdopadne bych mel strach ze si pro me prijdou, hezky usvedcujici video a nebyl bys prvni :)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#425 Vloženo : čtvrtek 2. června 2011 14:51:48 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Venito Jdi na citovaný příspěvek
tyvole se s tim neseres, jesteze ja nemam v hlave cudlik na vypnuti mozku, ikdybych je vettou, ujel bys me protoze na to nemam, o vykonu by to nebylo:)rozjezd byl pekny, hlavne zvukove a v zatackach ti to taky bude drzet velice pekne, znam tam kazdou zatacku a vim jak nektere vynasi.

Kazdopadne bych mel strach ze si pro me prijdou, hezky usvedcujici video a nebyl bys prvni :)

no ale to sem neridil ja...to ridila osoba mne blizka.
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#426 Vloženo : pondělí 13. června 2011 15:53:55 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
nooo tak tu je par videi pro srovnani :)
moje probe a kamaradova mazda mx6 se stejnym motorem a take po GO. Jen bez turba :)

Prvni den mi to pekne natrel. to sem fakt necekal.
http://www.youtube.com/w...feature=player_embedded

druhej den sem to lehce poladil a pak uz nebyl problem.
http://www.youtube.com/w...feature=player_embedded

Rozdily v autech: Ja mam turbo, kola 225 R17 a katalizator. vaha auta 1250kg
kamarad mel kola 205 R16 a kuchlej katik. vaha auta o 100kg dle papiru lehci nez papirove probecko.

Prvni den sem mel naladene turbo tak ,ze mi tlacilo maximalne 0,5baru na petku. cili na 1,2 a 3 mi to davalo tak max 0,3 baru coz je dost prd.
Na druhy den sem to posteloval a na 1 mi to da 0,4 na 2uz to jde na 0,5 a 3 uz je 0,6 a 4, 5 je 0,7 baru.
s timhle nastavenim sem ho konecne predjel a v cili sem byl asi o auto a kousek pred nim s tim ,ze uz mi na startu prokluzovala spojka a rozjizdel sem se nadvakrat. Osobne sem si myslel ,ze ho bezproblemu predjedu uz s prvnim nastavenim, ale ukazalo se ,ze fakt ne. Z obavy z opakovaneho poskozeni motoru sem prilis ubral materialu na hlavach a to snizilo evidentne vykon vozu natolik ,ze je proste potreba tam fouknout vice vzduchu.
Musim poresit nejak nasavani vzduchu zvnejsku auta, protoze tak jak je to ted je to fakt na pytel s tim ,ze IC se tam fakt nevleze, pokud nechci prijit o klimatizaci, coz nechci. Na chladic oleje take prdim , bezproblemu se motor na bezne jezdeni i rychlejsi po dalnici zvlada krasne uchladit. kdyz se sprintuje tak nad 110 stupnu jde asi po peti ostrejch jizdach. Do Kamene snad bude vymenena spojka...uvidime nooo.
Takze zadna slava teda ,ale jede to lepsi :D


EDIt: opraveno..dik za upozorneni...
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#427 Vloženo : pondělí 13. června 2011 19:27:24 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Prvni video mas stejne jak druhe, sjednej napravu:)
Jinak to IC by to fakt chtelo, treba by ti tam vlezlo nejake takove jak maji ochcafky pred prednim kolem...nebo holt vykuchas naraznik a pichnes to nekde dopredu, ale byt tebou, spekuluju nad tim
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#428 Vloženo : pondělí 13. června 2011 21:49:59 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Venito Jdi na citovaný příspěvek
Prvni video mas stejne jak druhe, sjednej napravu:)
Jinak to IC by to fakt chtelo, treba by ti tam vlezlo nejake takove jak maji ochcafky pred prednim kolem...nebo holt vykuchas naraznik a pichnes to nekde dopredu, ale byt tebou, spekuluju nad tim

premysli se hezky ,ale realizace neni jednoducha. Nerikam vylozene ze by to neslo...slo ,ale zadalo by si to rezani do karoserie auta, do nosniku a to mi za to nestoji. Takze IC rozhodne resit nebudu, chladic oleje nakonec take ne, protoze sem ted byl na slovensku s tim a bylo to s teplotou velmi v pohode.
Co me trochu trapi je prusak oleje pres turbo a asi to nebude olejem a jeho ridkosti pri zahrati ,ale spatnym spadem olejoveho odtoku od turba. budu to muset vymyslet jinak. jen nevim jak :D ve stredu se na to asi podivam ,ale prinejhorsim mi to aspon nezrezne :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#429 Vloženo : úterý 14. června 2011 21:10:53 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
dnes sem se v pul osme vecer rozhodl ,ze skocim do garaze neco jeste podelat na aute. v koutu uz pavucinami opredena zadni vzpera mezi tlumice cumela uz asi pul roku :D nechtelo se mi do toho a to tak ze vubec. Zadalo si to kompletni rozebrani plastu v kufru a toho sem se obaval. Kazdopadne sem si tedy rekl ,ze zatnu zuby a jdu do toho.
Prekvapive sem mel zahodinu hotovo. Narozdil od predni vzpery tahle zadni sedla jak prdel na hrnec, nemusel sem ji nijak prihybat, zkracovat a upravovat otvory pro stefty. Proste sedla krasne. Asi prvni vec co sedela hned na poprve co sem koupil na tohle auto :D :D Protoze stale bylo svetlo tak sem konecne vymenil golfovej micek za normalni fofrklacek, poopravil poskozene folie na oknech - tak ze sem je zariznul v mistech kde se odlepovaly aby se to netrhalo dal. Dal sem nastrikal cernou matnou vrsek chladice. Ta olezla orezla hnusna stribrna co tam byla se mi nelibila a take sem prilepil logo mazdaspeed na vicko oleje, ktere se jaksi slouplo :D
Uklidil sem v kufru a protoze obavy z pripadne poruchy sou velike tak sebou vozim opravdu hodne veci. Klinove remeny, rozvodovy zanovni remen, krome oleje do prevodovky mam sebou vsechny provozni naplne a kompletni vercajk na rozebrani auta do sroubku :D :D

foto rozpery a technickeho zazemi v kufru vozu :D :D




jo jeste sem zapomel. Tak jak sem si rikal ,ze rozpery sou k hovnu tak tak sem se mylil. Predni rozperu sem nepoznal ,ale tu zadni okamzite. Prestal mi po nerovnostech vrzat viko kufru a prijde mi ze auto ochotneji jde do zatacky a kdyz sem projizdel jedno nacvicene esicko v brne tak to bylo mnohem jistejsi prujezd nez bez rozpery. Asi je to tim ,ze zadek probecka je uz dvakrat vazne bouranej a tim padem byt vysoke zadni celo ,ktere by melo zarucovat dostatecnou tuhost karoserii tak i pres to potrebuje po vsech utrapach vypomoct vzperou a je to vazne moc znat. nevim jestli by to bylo takhle znat i na aute ktere nebylo bourane a jeho karoserie tim padem nebyla oslabena ,ale me to pomohlo hodne a hned sem to poznal. Opravdu maximalni spokojenost...az se mlatim do hlavy proc sem to tak dlouho tu montaz odkaladal :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Wesker Offline
#430 Vloženo : středa 15. června 2011 20:14:00 (UTC)

Registrován: 10.06.2007 (UTC)
Příspěvků: 991
Bydliště: Březová -UH

Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
No to mi pojeb kozy... to ti to fakt tak sedi??? Ze ja si ty tlumice nenechal...BigGrin BigGrin BigGrin Je ale fakt, ze ja sem tama dlooouho nejel...
ex Ford Probe V6 Turbo (MAZDA T24 BlackTop) E85 POWER, Toyota Corolla Verso, 2.0 D-4D 66kw

Nejezdím rychle,létám nízko...
JM Offline
#431 Vloženo : sobota 18. června 2011 7:51:09 (UTC)

Registrován: 25.08.2002 (UTC)
Příspěvků: 582
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 1x
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
IC se ti tam vleze i bez zmeny čehokoliv i kdyz ja mam jiny naraznik tak na origo by to mohlo pasovat taky.
1996 Probe Logrus, 1971 Lincoln Continental Coupe 780Nm, 2002 FZS 1000 naked, GSXR 600 K2
cuir Offline
#432 Vloženo : pondělí 20. června 2011 20:09:23 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
takze auto dneska delalo opet Zagorku. Zase nechtelo nastartovat s tim ,ze jako nejde benzin a ze se netoci palivova pumpa. Samozrejme se to stalo na druhem konci brna nez mam garaz, takze parada.
Po delsim premysleni sem zvolil postup opravy. Nejprve sem zkusil pres diag. zasuvku tocit pumpou...no ani hovno. odpojoval sem benzinove hadice ,jestli treba neni nejakej tlak nebo jestli neni sekle FMU...to take nebylo ono. Pak sem si rikal..je to v pici asi je ta nova pumpa fakt spatna. zkousel sem bouchat do nazdze kladivem jestli to neni sekly a ze by se to mohlo uvolnit. tim to take nebylo. rozebral sem rele ,ktere spina palivovou pumpu a ocistil kontakt. tim to take nebylo. Pak zbejvaly jen dve veci. bud narazove cidlo v kufru a nebo palivova pumpa.
jelikoz ke konetkrou od palivove pumpy je dosti nemoznej a z heveru to neni vo moc lepsi tak sem se rozhodl ikdyz nerad, ze vytrhnu svoji podlahu s basakem z kufru. mel sem to krasne vytlumene , podfouknute montazni penou a utesnene silikonem a cele prisroubovane. takze sem tohle vsechno znehodnotil abych se dostal k narazovemu cidlu ,ktere je ve stejne kapse jako nadrzka na zadni ostrikovac skla.
Mile cidlo sem podrazdil a najednou to jelo. Pak sem si s nim jeste chvili hral a pak to zase nejelo. rikam kurva drat co je...zaple je tak to teda nechapu. Takze sem ho odpojil a ejhle...naprosto naferovku utavenej konektor. Takze sem rozebral ono narazove cidlo do ktereho vedly pro me naprosto nepochopitelne tri draty. zjistil sem princip fungovani narazoveho cidla a propojil dva ze tri dratu a najendou vse funguje jak ma. Takze doporucuju to zkontrolovat, pokud planujete davat pevnou podlahu jako ja tak to cidlo rovnou vyhodte, protoze uz podle fotek usoudite sami ,ze tohle mohl vymyslet jen curak. to staci najet na nejakej festovnejsi vymol a proste se to vypne a ste v pici.

fotky sou lepsi nez tisic slov. nehlede na to ,ze kokoti vod forda to spatne spocitali a nechapu jak kurva muzou udelat tu vec ,ze se stane to ,ze se konektor vypali. -to mi vazne hlava nebere zakladni el.zakony jim asi nic nerikaji, kdyz je to takto poddimenzovane.

vypaleny konektor


narazove cidlo v poloze "funkcni auto"


narazove cidlo v poloze !nefunkcni auto"


ta kulicka je drzena tim magnetem . v pripade silnejsiho otresu se kulicka uvolni z magnetu a jebne do toho plechu a ten se prolomi smerem nahoru a dojde k sepnuti dvou pinu a soucasne rozepnuti dvou pinu. Logika tohoto systemu mi unika, proc to delat jednoduse kdyz to jde slozite. Kazdopadne timhle si FOrd ziskal renome fordem tam a vlakem zpatky, protoze kdyz zniceho nic prestane ford jet tak je to vzdy tahle picovina. Nejlepsi na tom je ze mnozi automechanici jak sem se osobne presvedcil ani netusi ,ze nejake narazove cidlo vubec existuje. Kdyz sem mel auto v servisu po nehode tak mi mechanici vymlatili na startech baterku, pak ji nechali dva mesice vybitou a ona se jaksi odporoucela. Volali mi jestli tam nahodou nemam nejaky tajny vypinac, ze jim auto nejde nastartovat. Tak sem tam dojel, ukazal jim narazove cidlo a bylo. kdyz by se nejprve zeptali tak mi nemuseli znicit baterku. Samozrejme chybu nepriznali a nezbylo mi nic jineho nez zaplatit novou, protoze ta baterka se znicila prece pri autonehode , nikoli tim ,ze ji vymlatili do mrtva tak ze uz nesel ani zamcit central a pak ji nechali vybitou stat ladem skladem bez zajmu a snahy o nabiti.
Doporucju tuhle picovinu vyhodit. Ze to delalo problemy u P1 vim ,ale ze s tim bude problem aji u P2 sem necekal ,protoze sem o tom nikde moc necetl. Osobne sem nemel problem se samotnym spinacem ,ten asi jen tak samovolne vyskakovat nebude ,ale ten spalenej konektor je myslim si asi horsi vizitka fordu a je uplne jedno ,ze je to stare auto. tohle proste pekne ing.vefordu posrali.
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#433 Vloženo : úterý 21. června 2011 9:47:16 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Tak to je parada, ono se od takove mechanicke veci neda cekat vecna zivotnost:) mimochodem bys mel popremyslet nad tim, jestli ten konektor nevyhorel kvuli vykonnejsimu cerpadlu....... ten spinaci kontakt pri rozepnnutem palivovem kontaktu bych videl jako echo jednotce o tom, ze je narazove cidlo rozpojene, takze by tato chyba mela byt vyblikatelna/viditelna na diagnostice
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#434 Vloženo : úterý 21. června 2011 15:10:30 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
Původně odesláno: Venito Jdi na citovaný příspěvek
Tak to je parada, ono se od takove mechanicke veci neda cekat vecna zivotnost:) mimochodem bys mel popremyslet nad tim, jestli ten konektor nevyhorel kvuli vykonnejsimu cerpadlu....... ten spinaci kontakt pri rozepnnutem palivovem kontaktu bych videl jako echo jednotce o tom, ze je narazove cidlo rozpojene, takze by tato chyba mela byt vyblikatelna/viditelna na diagnostice

no to dost pochybuju...zas otolik to vykonejsi nebude...proste je to na hovno. Echo jednotce nevim jestli to da kdyz to primo spina palivovou pumpu a kdyz to klepnu pres diag.zasuvku tak cvaka relatko..takze to nejak nepobiram. Jinak diagnostika samozrejme nic neukazuje. ale je mozne ze se da vyblikavat jeste jinak nez jen propojenim na FEN a Bplus...ale to uz nevim :) tou klasik diag. to nic neukazuje co by melo znacit odpojenou palivovou pumpu. Kazdopadne sem to scokoladoval a je klid..o dalsi kurvitko v aute min. Ke konci mesice budu vyklizet garaz, takze udelam souhrnou fotku veci co sem z auta vyhodil jako nepotrebne :D :D je toho pomerne dost :D :D
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#435 Vloženo : úterý 21. června 2011 15:24:05 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
To pak nevim k cemu je tam ten spinaci kontakt, jedine rozumove zduvodneni je to hlaseni jednotce.. vsecky draty chapat nemuzeme, auto je slozity stroj a obcas se divim, co vsecko v zamorskem aute je za vychytavky:)
Ja mam z vettky taky plnou velkou krabicu kurvitek, a troufam si rict ze vic jak ty:)
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#436 Vloženo : neděle 26. června 2011 14:41:21 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)


tak sem se byl v sobotu pobavit. bohuzel kvuli neprizni pocasi nebyl narok na jakykoli uspech. Prvni cas sem jel za sucha a druhej za totalniho mokra. Vyhraval ten co mel mezi sebou nejmensi rozdil ve svych casech. Bohuzel byli i taci co jeli obe casovky na suchem asfaltu :( Ale zase sem se dobre pobavil :)
Ford Probe 2,5 V6 24v
cuir Offline
#437 Vloženo : neděle 26. června 2011 19:24:10 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
kolegova octavia.
http://www.youtube.com/watch?v=xVQtugAqhF8
Ford Probe 2,5 V6 24v
Venito Offline
#438 Vloženo : neděle 26. června 2011 20:13:07 (UTC)

Registrován: 01.03.2007 (UTC)
Příspěvků: 686
Bydliště: jizni morava

Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Toto je hustsi video:))


http://www.youtube.com/w...h?v=C8GNDR5_S_4&NR=1
Probe_96 2.0l, Chevy Corvette_89 V8 350cui .......American @ Japan caars

cuir Offline
#439 Vloženo : pondělí 11. července 2011 19:00:32 (UTC)

Registrován: 08.05.2009 (UTC)
Příspěvků: 881
Bydliště: Brno

Poděkoval(a): 5x
Was thanked: 6 time(s) in 6 post(s)
tak a dnes odjelo ;)
Ford Probe 2,5 V6 24v
Houba Offline
#440 Vloženo : pondělí 11. července 2011 19:25:31 (UTC)

Registrován: 21.06.2011 (UTC)
Příspěvků: 12
Bydliště: Hradec Kralové

co dál, koupíš jiný?
Ford Probe "95" 2.0 (85kW)
Uživatelé prohlížející si toto téma
Guest
24 Stránky«<2021222324>
Jdi na fórum  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.